اجرای برنامه نظارت کنترل بازار شب عید با همکاری تشکل‌ها و اصناف

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده اعلام کرد

رئیس سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده گفت: در برنامه‌های پایانی سال و تنظیم بازاری و نیزعرضه فروش‌های فوق‌العاده برنامه نظارت و کنترلی داریم و در قالب دستورالعمل‌های موضوعات را ابلاغ کردیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، “سیدجواد تقوی” با تاکید بر ذخیره سازی کالاهای اساسی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و نیز لزوم نظارت و بازرسی در این زمینه گفت: هدف از بسته نظارت و بازرسی جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات و نیز ایحاد ثبات و آرمش در بازار است.

 به گفت وی ایجاد فضای رقابتی، شفاف سازی و حمایت از تولیدات داخل و کنترل و نظارت بر موجودی کالا از دیکر اهداف اقدامات نظارتی و بازرسی است.

تقوی اضافه کرد: در این زمینه سه اقدام کلی را تدارک دیده‌ایم که پایش بازار یکی از این اقدامات است و به تامین وجود کالا در بازار، مسیر توزیع کالا و قیمت بر می‌گردد.

اقدامات نظارتی یکی دیگر از تاکیدات تقوی بود، وی گفت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه تامین، توزیع و قیمت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تشکل‌ها و اصناف در این زمینه اقدامات نظارتی با موفقیت انجام می‌پذیرد.

به گفته رئیس سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده برخورد قانونی و رسیدگی به شکایات مردم در راستای اقدامات کنترلی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.