اجرای برنامه های ویژه خانواده در “بهشت مادران “

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

همزمان با هفته ملی خانواده ، بوستان ” iبهشت مادران ” با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، میزبان گروه های مختلف بانوان است.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه ۳ ، همزمان با هفته ملی خانواده از ششم تا بیستم آبان ماه برنامه های مختلفی  با محوریت خانواده در بوستان iبهشت مادران برگزار می گردد.
عالیه جواهری مسئول بوستان iبهشت مادران برپایی کارگاه های آموزشی ، مسابقات و جشن هایی با موضوعاتی چون “مادر آگاه ، فرزند توانا “، “زن ، جامعه و خانواده ” ، “خوشبختی از باورها تا واقعیت ها ” ، ” مهارت های زندگی ” ، ” رسانه و خانواده  ” ، ” iبهداشت ، سلامت و تغذیه ” ، غربالگری ،تست سلامت و کارگاههای مشاوره فردی و گروهی را از جمله خدمات پیش بینی شده در این ایام عنوان نمود.
جواهری با اشاره iبه اینکه بوستان iبهشت مادران در این هفته میزبان گروههای مختلفی از بانوان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خواهد بود افزود: خانه فرهنگ حورا و خانه سلامت مادر نیز در این بوستان فعال می باشند و برنامه هایی را برای هفته ملی خانواده پیش بینی نموده اند.
وی در ادامه تصریح نمود:  علاوه بر فضای باز بوستان که در ایام هفته iبه بانوان اختصاص دارد سالن ورزشی سرپوشیده این مجموعه نیز در رشته  هایی همچون ایروبیک ، بدمینتون ،یوگا،والیبال ، آمادگی جسمانی ،تنیس ، دفاع شخصی و…. فعال است .
جواهری با اشاره iبه ساعت کار بوستان ویژه بانوان اظهارداشت : این بوستان از ساعت ۵/۶ صبح تا ۱۹ عصر روزهای شنبه تا پنج شنبه iبه بانوان اختصاص دارد و در روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز در اختیار خانواده هاست .
مسئول بوستان iبهشت مادران با اشاره iبه استقبال خوب بانوان از این بوستان تصریح نمود: در حال حاضر iبه طور متوسط حدود ۳ هزار نفر iبه صورت روزانه iبه این بوستان مراجعه می نمایند.
گفتنی است بوستان iبهشت مادران با هدف ایجاد فرصت های تفریحی  ،ورزشی، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در  بزرگراه رسالت ، بزرگراه شهید حقانی  ،نبش کاویان غربی iبه گونه ای طراحی و احداث شده است که بانوان بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن  iبه تفریح و ورزش بپردازند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.