اجرای بیمه‌طلایی بازنشستگان از تیر ماه

۲۱خردادماه،

بینا- مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری از تحت پوشش قرار گرفتن دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و اشخاص تحت تکفل آنان زیر چتر بیمه طلایی درمان خبر داد.
ایراندخت عطاریان در مراسم تجلیل از مجریان طرح ملی بیمه طلایی که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری افتخار دارد که در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت، ثمره دستاوردهای درخشان و ماندگار اقدامات انجام شده برای بازنشستگان کشوری را جشن می گیرد.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تمامی بازنشستگان کشوری دربارهٔ اجرای بیمه طلایی در سال جاری افزود: اواخر سال قبل با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت، ایده ملی پیاده سازی بیمه طلایی درمان به عنوان یک بیمه تکمیلی ارتقا یافته در سراسر کشور برای یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری محقق شد. امسال نیز صندوق بازنشستگی کشوری با پیروی از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات درمانی مردم بیمه طلایی اشخاص تحت تکفل بازنشستگان را از سه ماهه دوم اجرا خواهد کرد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،عطاریان حذف پرداخت وجه نقد، کاهش بوروکراسی و طی کردن مراحل اداری و حذف ارتباط مالی میان بیمار و پزشک را از مهمترین ویژگی‌های این طرح ملی عنوان کرد و افزود: گرایشها و نظر سنجی‌های صورت گرفته از بازنشستگان کشوری نشان هنده آن است که صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق سرمایه و اهداف خود در بیمه طلایی درمان به نتایج و دستاوردهای مورد نظر دست یافته و از طریق این خدمت تازه توانسته است بخش عظیمی از نیازهای درمانی بازنشستگان را تامین کند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.