اجرای بیمه طلایی درمان درسال آینده برای بازنشستگان کشوری

۲۴م اسفند ،
ممتاز نیوز: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای بیمه طلایی درمان درسال آینده برای بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ، ایراندخت عطاریان درجمع معاونین ومدیران این صندوق اظهار داشت :مسئله بهداشت ودرمان بازنشستگان وارتقای کیفی وکمی این خدمات از محورهای اصلی ومهم صندوق بازنشستگی کشوری است. به همین جهت پس از بررسی های کارشناسی ونیازسنجی از بانشستگان اطلاع یافتیم مهمترین درخواست بازنشستگان در خصوص بهره مندی از خدمات بهداشتی درمانی وکاهش هزینه های پزشکی است. که به همین منظور صندوق بازنشستگی کشوری تهمیدات لازم برای ایجاد یک بیمه مطلوب (طلایی) با ارایه خدمات مناسب درمانی را جزو برنامه های اصلی خود قرار داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود : ر بیمه طلایی درمان که باحمایت ویژه شخص رییس جمهور ممکن شد،به اعتقاد صاحب نظران بیمه ای، اختصاص یکصد میلیارد تومان اعتبار برای انجام بیمه طلایی یک ریسک بزرگ برای صندوق بازنشستگی مطرح می شد چرا که اجرای یک طرح ملی برای یک میلیون ویکصدو پنجاه هزار بازنشسته با این اعتبار میسور نبود اما به حول وقوه الهی ومساعدت ،تلاش و جدیت کلیه همکاران وطبق برنامه ریزیهای تعیین شده از روز ۹ دی ماه سال جاری طرح ملی بیمه طلایی درمان ویژه بازنشستگان کشوری در ۵۴۰ بیمارستان ومراکز درمانی طرف قرارداد باسازمان بیمه گر بدون دریافت وجه ومعرفی نامه،بازنشستگان بیمار را پذیرش وآنها را مورد مداوا قرار می دهند.

وی تاکید کرد: در فاز اول اجرای بیمه طلایی درمان متناسب با اعتبارات اختصاص یافته تمامی یک میلیون ویکصدو پنجاه هزار نفرتحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان جامعه هدف مدنظرقرارگرفتندکه ازطریق سازمان بیمه گر به آنها خدمات ارایه می گردد که درصورت تامین اعتباردرمرحله بعدی اشخاص تحت تکفل بازنشستگان را زیر پوشش بیمه طلایی درمان قرار می دهد تا آنها نیز ازسقف تعهدات وخدمات تازه بهره مند شوند که در این زمینه در غالب بودجه ۹۲ به این موضوع اشاره شده است.

وی تاکید کرد به منظور دسترسی آسان به خدمات بیمه طلایی در سطح کشور ،مرکز اطلاع رسانی بیمه طلایی را راه اندازی کردیم که کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر آماده پاسخگویی به سئوالات ونیاز های درمانی بازنشستگان کشوری می باشند .

عطاریان اظهار داشت: با توجه به استقبال ورضا یت مندی بازنشستگان امید است با تخصیص اعتبار لازم برای اجرایی شدن بیمه طلایی درمان ویژه بازنشستگان کشوری وافراد تحت تکفل آنان ، در سال آینده شاهد ادامه اجرایی طرح ملی بیمه طلایی درمان بازنشستگان باشیم . ودر این جا لازم می دانم مراتب سپاس خود را از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای محترم کمیسیون اجتماعی که سعی داشتند با تعامل وارتباط متقابل با مسئولین محترم دولت ،حمایتهای بی دریغ وپشتیبانیهای موثر از صندوق بازنشستگی کشوری وبازنشستگان فرهیخته داشته باشند اعلام می دارم .

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.