اجرای تئاتر محیطی در فرهنگ سرای سرو

۰۲م اسفند ،

سومین جلسه از سلسله برنامه های تئاتر شورایی و مونولوک خوانی با عنوان ˝تئاتر محیطی˝ در فرهنگ سرای سرو برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین، این برنامه با هدف ایجاد بستری مناسب جهت حضور، هم اندیشی و اجرای هنرمندان هنرهای نمایشی، شنبه ۵ اسفند ساعت ۱۷ در کافه پله ی فرهنگ سرای سرو برگزار می گردد و در آن نمایشنامه “روز عزیر مُرده”، نوشته محمد چرمشیر مونولوگ خوانی می‌شود.

“روز عزیز مرده” داستان زنی را روایت میکند که دچار فراموشی شده و تمام خاطراتش را در آن روز فراموش کرده است. این زن که از مادرش پرستاری میکند تمام کارهای روزمره را از یاد میبرد.در این برنامه عبدالحی شماسی و نریمان افشاری به بررسی تئاتر محیطی، تاریخچه آن و قابلیتهای و ظرفیتهای این گونه نمایشی خواهند پرداخت.

گفتنی است سلسله نشستهای “تئاتر محیطی” از ۱۹ بهمن در کافه پله فرهنگ سرای سرو آغاز شد. در اولین جلسه آن که با حضور بهزاد صدیقی و میلاد نیک آبادی برگزار گردید، نمایشنامه برلین محمدیعقوبی به شیوه تاتر شورایی اجرا شد.

دومین برنامه تئاتر محیطی ۲۸ بهمن برگزار شد و در آن “درستکارترین قاتل دنیا” مونولوگ خوانی شد. در این نشست ناصح کامگاری به نقد و بررسی شیوه اجرا گروه پرداخت.

سلسله نشستهای ” تئاتر محیطی” قرار است هر هفته در کافه پله فرهنگ سرای سرو برگزار شود. اجرای تئاتر محیطی و تئاتر شورایی، نمایشنامه خوانی و برگزاری جلسات و نشستهای تخصصی با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه هنرهای نمایشی از دیگر برنامه های این سلسله نشست ها است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه ها به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۶۲۷۵ تماس گیرند.

انتهای/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.