اجرای خط ۸ اتوبوس های BRT از پایانه جنوب تا ترمینال خاوران

خط ۸ اتوبوس‌های تندرو حدود ۵ کیلومتر خواهد بود که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در یک فاز، اجرایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد : امسال علاوه بر احداث خط ۵ اتوبوس های تندرو،احداث خط ۸ این سامانه حدفاصل پایانه جنوب تا ترمینال خاوران در دستور کار قرار دارد که براین اساس انتهای خط ۴ اتوبوس های BRT به خط ۳ متصل می شود.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال خط ۸ سامانه اتوبوس های BRT حدفاصل پایانه جنوب تا ترمینال خاوران احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ما در تلاشیم تا به اتصال خطوط اتوبوس های تندرو به یکدیگر ، شبکه ای منسجم از این خطوط را در شهر ایجاد کنیم و ضمن افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی، دسترسی آسان شهروندان از هرنقطه شهر به سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم سازیم.

آقایی تصریح کرد: خط ۸ اتوبوس های تندرو حدود ۵ کیلومتر خواهد بود که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در یک فاز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد: استقبال شهروندان از خطوط اتوبوس های BRT بسیار چشم گیر و قابل توجه بوده است و شهروندان ثابت کرده اند که در صورت ایجاد زیر ساخت های لازم و فراهم کردن امکانات مناسب، از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری خود استفاده خواهند کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.