اجرای دیپلماسی مهارتی با آموزش مربیان جهان اسلام

۰۵م اسفند ،

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اولین اقدام در زمینه دیپلماسی مهارتی تربیت مربی برای کشورهای جهان اسلام و حتی سایر کشورها است که مرکز تربیت مربی کرج در این زمینه یکی از بهترین مراکز آموزشی در سطح خاورمیانه است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مرکز تربیت مربی کرج یکی از بهترین مراکز آموزشی در سطح خاورمیانه محسوب می گردد و هر ساله تعداد بسیاری از اشخاص را تحت پوشش برنامه های خود قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به دیپلماسی مهارتی تصریح کرد: تا کنون یک سمینار ملی در خصوص دیپلماسی مهارتی با حضور کارشناسان وزارتخانه ها و سازمان های مختلف برگزار شده که طی آن راهکار های استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه ها به منظور فرهنگ سازی و مهارت آموزی در اشخاص بررسی شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه در مرکز تربیت مربی ۱۷ دپارتمان آموزشی وجود دارد خاطر نشان کرد: در مجموع رشته های فنی و حرفه ای در قالب ۵ هزار استاندارد آموزشی دسته بندی شده اند که شامل حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی است و توانایی ارایه خدمت به مربیان داخلی و خارجی را در سطح سطوح بالا داراست./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.