اجرای رایگان ”شیش و هشت” برای دانشجویان تئاتر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝شیش و هشت˝ به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی نیما دهقان برای دانشجویان تئاتر و اساتید دانشگاه به صورت رایگان به صحنه می‌رود.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،نمایش “شیش و هشت” به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی نیما دهقان شنبه، ۲۰ مهرماه، برای دانشجویان تئاتر و اساتید دانشگاه به صورت رایگان به صحنه می رود.

این اثر نمایشی، که اجرای خود را از پنجشنبه، ۴ مهرماه، آغاز کرده جمعه، ۲۰ مهرماه، ساعت ۱۶:۳۰ برای دانشجویان تئاتر و اساتید دانشگاه به صورت رایگان روی صحنه می رود.

همچنین هریک از دانشجویان می توانند با یک همراه به تماشای این اثر نمایشی بنشینند. برای تهیه بلیت همراه داشتن کارت دانشجویی و ارائه آن به گیشه تماشاخانه ایرانشهر الزامی است.

نمایش “شیش و هشت” داستان معلم عاشقی است که به سبب جیرجیر کفش هایش نمی تواند علاقه اش را به دختر پاسکال کفاش مطرح کند.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی بازیگران این اثر نمایشی اند. همچنین منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن به عنوان طراح لباس و فرشاد فزونی به عنوان آهنگساز و طراح افکت و موسیقی با این نمایش همکاری می کنند.

علاقه مندان به تماشای این اثر، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۳۶۱۰۱۰۳۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.