اجرای طرح “باز باران” تا ۱۵ مهرماه در مدارس منطقه ۱۰

اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای ارتقا سطح سلامت دانش آموزان صورت می گیرد ؛

شهردار منطقه ۱۰ از اجرای طرح “باز باران” به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس در در سطح منطقه خبر داد .


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت به منظور ارتقاء وضعیت بهداشت و سلامت در مدارس طرح” باز باران ” از ابتدای مهرماه به مدت ۱۵ روز توسط اداره سلامت در مدارس سطح منطقه اجرایی می گردد.
 
وی رعایت بهداشت فردی و محیطی در مدارس را یکی از مهمترین موضوعاتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و افزود : قطع حلقه انتقال بیماری ها به ویژه بیماری های ویروسی از اهمیت به سزایی برخوردار است و بر همین اساس طرح باز باران در مدارس اجرا می گردد.
 
شهردار منطقه ۱۰ با بیان این که سه برنامه در طرح باز باران اجرا می گردد ، خاطر نشان کرد : این برنامه ها در قالب برگزاری دوره های آموزشی در سطح مدارس برای دانش آموزان و خانواده های آنها اجرا می گردد به طوری که در این دوره ها ، مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت جسمی در راستای پیشگیری از بیماری ها، نکته های کلیدی در ارتباط با سلامت روان دانش آموزان در طول سال تحصیلی و مسائل اجتماعی در قالب مهارت های زندگی طی نیمه اول مهرماه آموزش داده می گردد.
 
عظیمی یادآور شد : این منطقه آمادگی کامل برای تامین نیازهای آموزشی مدارس و ارائه خدمات در حوزه های روانشناسی ، تغذیه و خدمات پزشکی به دانش آموزان و اولیاء آنها را دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.