اجرای طرح تعالی تاکسی مدرسه در سه منطقه

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک و رئیس پهنه شمال شرق تهران گفت: طرح تعالی تاکسی مدرسه برای رانندگان سرویس مدارس مناطق ۸،۴،۱به تعداد ۶۵۰ نفر از اول شهریور به مدت ۷ هفته اجرا می گردد.

پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این دوره آموزشی پنج شنبه و جمعه هر هفته برای هر راننده یک دوره ۴ ساعته برگزار می گردد.

محمدیان تصریح کرد: طبق سنوات قبل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان تاکسی رانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور ناجا با مشارکت یکدیگر و شرکتهای خصوصی دوره آموزشی طرح تعالی تاکسی مدرسه ویژه آموزش رانندگان سرویس مدرسه را اجرا می کنند.

محمدیان بیان کرد: هدف از اجرای دوره آموزشی رانندگان ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات رانندگان سرویس  مدرسه در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش بهداشت روانی تاکسی رانان است.
محمدیان خاطر نشان کرد: تمام تاکسی سرویسهای مناطق ۱و ۳و ۴و۸ در  این دوره آموزشی شرکت می کنند و تعداد فراگیران برای هر منطقه ۴۰۰ نفر است.

محمدیان عنوان کرد: مکان آموزش تدریس رانندگان تاکسی پهنه شمال شرق تهران در سوله بحران شهرداری منطقه یک است.

محمدیان در ادامه افزود: یک پلیس راهور و یک پزشک روان شناسی آموزشهای لازم را ارائه می دهند، این آموزشها الزامی است و پس از پایان دوره گواهینامه پایان دوره به همراه برچسب سرویس مدرسه به رانندگان ارائه می گردد.

محمدیان گفت: استاد بهداشت روانی، موضوعات مهارت در کنترل خشم و عصبانیت، ارتباط سازنده با والدین و دانش آموزان و مدیریت روانی شخصی را آموزش می دهد. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.