اجرای طرح ساماندهی سد معبرهای فروش خودروها

۰۵اردیبهشت،

اجرای طرح ساماندهی سد معبرهای فروش خودروها

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹، از اجرای طرح ساماندهی سد معبرهای فروش خودرو ها و مشاغل غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، زنوزی  گفت: اجرای طرح ساماندهی سد معبرهای فروش خود روها و مشاغل غیر مجاز در منطقه ۱۹، بلوار شکوفه در دستور کار معاونت امور شهری و مفضای سبز منطقه ۱۹ قرار دارد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش مزاحمت و سهولت تردد شهروندان، ساماندهی سد معبر واحدهای تجاری بلوار شکوفه و بنگاه های غیر مجاز خودرو در اردیبهشت ماه سال ۹۲ اجرا خواهد شد.  
زنوزی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: طی بازدید حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ و مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بلوار شکوفه با توجه به ازدحام بنگاههای فروش خودرو در این محدوده، نداشتن فضای کافی در بعضی نمایشگاه ها این طرح اجرا خواهد شد.  
وی ادام داد: با توجه به نارضایتی شهروندان محدوده بلوار شکوفه به سبب ازدحام فروشندگان غیر مجاز خودرو بخصوص در ایام تعطیل و جمعه ، فعالیت مرکز خرید و فروش خود رو، شناسایی و ساماندهی ۴۶ مورد سد معبر فروش خودروهای منطقه ۱۹ به بهره بردای خواهد رسید.  
زنوزی در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح در بلوار شکوفه افزود: طرح ساماندهی سد معبر های فروش خود روهای منطقه ۱۹ در بلوار شکوفه ، ساماندهی واحدها و کانهای غیر مجاز خرید و فروش خودرو برابر کمیسیون ماده ۲۰ قانون ۵۵ شهرداری پس از اخطار و مهلت قانونی به صاحبان این سد معبر ها، اجرا خواهد شد.

پنجشنبه ۵ اردیبهشت   ۱۳:۳۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.