اجرای طرح های فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه ۴

رییس اداره زیباسازی منطقه ۴ گفت: اداره زیباسازی منطقه به منظور هویت بخشی به سیمای شهری طی هفته گذشته در یک طرح فوریتی اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی کرد.

ذبیح اله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این طرح اداره زیباسازی منطقه اقدام به نصب ۱۰ بیلبورد و ۱۱۰ پرتابل کرد.

رییس اداره زیباسازی منطقه ۴ با اشاره به برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان ادامه داد: به منظور اکرام شبهای دعا و نیایش و هویت بخشی به سیمای شهری با احادیث و اشعار مذهبی، ۱۶۰۰ متر مربع از فضاهای تبلیغات شهری منطقه به تصاویر فرهنگی و قرآنی مزین شد.

حسینی تصریح کرد: اکران طرح های فرهنگی و مذهبی در سطح معابر، نظافت معابر و کوچه ها، غبارروبی و آراستگی مساجد، اهداء مخازن و کیسه های بازیافت به حسینینه ها و مساجد و … از جمله اقدامات حوزه های مختلف معاونت امور شهری و محیط زیست در این ماه است.

*رفع مشکلات ناشی از وجود آلاینده های گازی در منطقه ۴

ضیاشمالی رییس اداره محیط زیست منطقه ۴ بیان کرد: در راستای شناسایی و رفع مشکلات ناشی از وجود آلاینده های گازی با توجه به بندپایش و اندازه گیری استاندارد Iso14001 اقدام به معاینه فنی موتور خانه های ساختمان منطقه کرد.

شمالی خاطر نشان کرد: یکی از الزامات این استاندارد کاهش آلودگی هوا و پیشگیری از ورود گازهای خطرناک به محیط کار است که در این راستا تمام موتورخانه های ساختمان های شهرداری مورد معاینه فنی قرار گرفت و تنظیمات لازم جهت انطباق با استانداردها صورت گرفت./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.