اجرای عملیات طعمه گذاری و امحای جانواران موذی در کرج

فروردین ۱۴۰۳

وی افزود: عملیات طعمه گذاری و امحای موش در راستای درخواست شهروندان تاکنون در باغ انگوری، بلوار ارم، خیابان دوم شرقی (رجب آباد) آق تپه و خیابان پنجم غربی صورت گرفته است.

رضا مدنی با بیان اینکه دو اکیپ از ستاد امحا موش سازمان در منطقه مهرشهر ودو اکیپ نیز در میدان والفجر (باغ انگوری) اقدام به طعمه گذاری می کنند عنوان کرد: تعداد طعمه های کار شده در بلوارارم و خیابان دوم شرقی ۳۰۰ مورد، در میدان والفجر یک هزار و ۳۷۰ مورد و در آق تپه و خیابان پنجم غربی ۶۵۰ مورد است.

وی با بیان اینکه همراه با طعمه گذاری تله چسبی و بروشور اطلاع رسانی نیز در بین شهروندان توزیع شد تصریح کرد: سازمان پسماند شهرداری کرج تعداد ۱۱ عدد تله چسبی در بلوار ارم و خیابان دوم شرقی ، ۳۸ عدد در میدان والفجر و ۶ عدد در آق تپه و خیابان پنجم غربی بین شهروندان توزیع کرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج به مهمترین و موثرترین راه های مقابله با این حیوانات موذی اشاره کرد و گفت: بهسازی، مناسب سازی و سالم سازی محیط های شهری و عمومی و نیز حذف پسماندهای غذایی و خوراکی در دسترس از مهمترین و موثرترین راه های مقابله با این حیوانات است.

وی با درخواست از شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان در دفع زباله های خانگی دقت کنند و از ریختن ضایعات به داخل مسیل ها و انهار اجتناب نمایند تا موش ها امکان دسترسی به  مواد غذایی و آب نداشته باشند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.