اجرای مصوبات دولت قبلی محور اصلی دولت در سفرهای استانی قرار گیرد

فروردین ۱۴۰۳

فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پیشنهاد کرد

معاون پارلمانی دولت سابق گفت: به منظور تقویت عملکرد دولت سابق در تداوم سفرهای استانی، دولت فعلی مصوبات قبلی را با انجام سفرهای استانی و برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم عملیاتی سازد.

“لطف‌الله فروزنده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به ضرورت ادامه سفرهای استانی دولت قبل توسط دولت فعلی اشاره کرد و اظهار داشت: اصل انجام چنین سفرهایی کاری مفید و سازنده بود که نتایج قابل قبولی را از آن هنگام تاکنون برای کشور به بار آورد.  
 
وی مزایای انجام سفرهای استانی دولت نهم و دهم را فزاینده برشمرد و در تصریح آن گفت: شناخت مدیران محلی، دور زدن بروکراسی، استفاده از ظرفیت‌ها، ارائه برنامه کاری برای مسئولان و آشنایی مسئولان کلان کشوری با ظرفیت‌های مناطق مختلف از جمله مزایایی بود که باید مورد توجه مسئولان کنونی هم قرار بگیرد.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید داشت: دولت یازدهم باید براساس نقد و بررسی عملکرد دولت سابق در این زمینه و با رویکردی مثبت و انجام برنامه‌ریزی‌های مدون در تداوم سفرهای استانی نقش بسزایی از خود ایفا کند.
 
فروزنده افزود: رضایت مردم از انجام سفرهای استانی دولت‌ نهم و دهم، برقراری پیوند میان مردم با مسئولان و کارهای بزرگی که در این زمینه صورت گرفته بود از جمله مسائلی بود که نتایج قابل قبولی را به بار آورد.
 
معاون پارلمانی دولت سابق به نحوه اجرای سفرهای استانی در دولت قبلی اشاره و خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مطالعاتی عمیق از سوی دولت سبب شد تا شناخت بسیاری از منابع، استعدادها و ظرفیت‌های یک استان برای مسئولان دولتی به وجود آید.
 
فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: به منظور تقویت عملکرد دولت سابق در تداوم سفرهای استانی، دولت فعلی، مصوبات قبلی را با انجام سفرهای استانی و برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم عملیاتی سازد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.