اجرای نمایش زنده قصه های قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان

گروه تئاتر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری منطقه ۱۵ با حضور در بخش آموزشی اقدام به اجرای زنده نمایش قصه های قرآنی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گروه تئاتر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری منطقه ۱۵ با حضور در بخش آموزشی اقدام به اجرای زنده نمایش قصه های قرآنی کرده است.
 در این نمایش که هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان برپا می شود، داستان زندگی ۵ نفر از پیامبران الهی از جمله حضرت ایوب(ع)، حضرت موسی(ع)، حضرت یونس(ع)، حضرت هود(ع)، و حضرت عزیر(ع)، به صورت تئاتر اجرا می کنند.
در این نمایش زنده، قصه های قرآنی با هدف آموزش داستان های قرآنی توسط والدین برای تاثیر گذاری بیشتر بر روح و روان فرزندان به اجرا در می آید. تاکنون قسمتی از تولد حضرت موسی(ع) و رسیدن وی به آغوش مادر چندین بار در این دوره از نمایشگاه به نمایش درآمده است.
برای رفاه حال بازدیدکنندگان بزرگترین گردهمایی معنوی جهان اسلام، ساعات برگزاری قصه های زنده نمایشی به دو قسمت قبل از افطار و بعد از افطار تقسیم می شود، تئاتر زنده نمایشی قبل از افطار در ساعات ۱۸۱۵،۱۸:۴۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۴۵ و پس از افطار درساعات ۲۱:۴۵، ۲۲:۴۵ و۲۳:۱۵ برگزارمی شود.
بخش اول اجرای نمایش قبل از افطار، اختصاص به دانش آموزان مدعوین از مدارس استان های سراسر کشور دارد و بخش دوم ویژه تمام دانش آموزان به همراه والدین آنها است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.