اجرای نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در ۱۰ استان دیگر

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از روز شنبه نوبت دهی برای خدمت شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۰ استان کشور اینترنتی خواهد بود.

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: حسب دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن سامانه  nobatdehi.epolice.ir  برای دریافت نوبت اینترنتی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح دریافت نوبت برای خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تهران به صورت اینترنتی درآمد، گفـت: با اقدامات انجام شده از روز شنبه ۲۹شهریورماه ارائه خدمات شماره گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک تهران از طریق نوبت دهی اینترنتی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمانشاه، البرز، یزد و قم  نیز اجرا خواهد شد.

به گفته محمدی،  در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند، البته در مواردی حتی برای همان روز نیز ظرفیت دریافت نوبت وجود داشته است.

 رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، درباره افرادی که نوبت اینترنتی دریافت‌کرده‌اند نیز ، گفـت: این افراد حتما در ساعت اعلام شده در مرکز حضور داشته باشند، اطلاعات این افراد در قسمت ورودی مراکز تعویض پلاک وجود دارد و به راحتی می‌توانند وارد شوند. اما همانطور که گفتم لازم است حتما در همان زمان اعلام شده حضور پیدا کنند و اگر بعد از زمان اعلامی هم در محل حاضر شوند، امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت و باید نوبت دیگری دریافت کنند.

وی تاکید کرد که این طرح به زودی در دیگر استان‌های باقی مانده نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.