اجرای ویژه نمایش ˝جهان انزوا˝ به مناسبت روز دانشجو

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝جهان انزوا˝ به مناسبت روز دانشجو اجرای ویژه‌ای برای کلیه دانشجویان خواهد داشت.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش “جهان انزوا” به نویسندگی نائومی والاس، با ترجمه رکسانا مهر افزون و کارگردانی لیلا رستمی‌شکوه که این روزها در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه است با تخفیف ۳۰ درصدی از دانشجویان کلیه رشته‌ها برای دیدن این نمایش دعوت به عمل آورد.

این نمایش روز یکشنبه ۱۷ آذر از ساعت ۱۹ ویژه دانشجویان به صحنه خواهد رفت.

لازم به یادآوری است؛ ” جهان انزوا” نمایشنامه‌ای است که به تبعات جنگ می‌پردازد و شخصیت‌ها با نشان دادن زوایایی پنهان از جنگ، اعتراض خود را از این وضعیت گسیخته و نابسامان،‌ بیان می‌کنند.

نائومی والاس (متولد۱۹۶۰) بانوی نمایشنامه نویس آمریکایی ؛” جهان انزوا” را پس از حمله‌ی ۲۰۰۳ آمریکا به عراق نوشت که در این سال‌ها، بارها در ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان اجرا شده است.

شایان فیروزی ،امیر نیما الهی و سنا میرجعفری در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین اشکان نجاتی به عنوان آهنگساز، شایان فیروزی به عنوان طراح صحنه آرین شنیاری به عنوان طراح لباس، احمد سلگی به عنوان طراح نور، مهسا قره‌خانی به عنوان دستیار کارگردان و هلما زینعلی به عنوان منشی صحنه به لیلا رستمی یاری می‌رسانند.

نمایش”جهان انزوا” تا ۲۲ آذر ساعت ۱۹ در سالن هنر – تجربه فرهنگسرای ارسباران واقع در  خیابان شریعتی ،بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا به روی صحنه است. علاقمندان جهت هماهنگی می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۶۹۶۵۲۴ تماس حاصل و یا به پایگاه اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند.     

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.