اجرای پروژه کدینگ قطعات یدکی

اجرای پروژه کدینگ قطعات یدکی

اجرای پروژه کدینگ قطعات یدکی

ممتازنیوز: رئیس دفتر فنی و برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد هرمزگان گفت: زیرساخت های مدیریت بهینه قطعات یدکی در فولاد هرمزگان فراهم شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، مرتضی خدیور بیان داشت: پروژه کدینگ قطعات یدکی بعنوان تکمیل زیرساخت های شرکت به منظور مدیریت بهینه قطعات یدکی مورد نیاز نواحی بهره برداری با پیشرفت قابل توجهی در حال اجرا است.
خدیور افزود: این پروژه طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری دفتر فنی قطعات یدکی فولاد مبارکه و شرکت فنی مهندسی در حال انجام است و تاکنون بالغ بر ۶۳ هزار ردیف لیست قطعات یدکی جهت تفکیک قطعات یدکی تحویل دفتر فنی قطعات یدکی فولاد مبارکه شده است، که پس از تفکیک، با همکاری شرکت فنی مهندسی، مشخصات لازم در شناسنامه مربوطه جهت بارگذاری در سیستم مدیریت اطلاعات ثبت می شود.
وی تصریح کرد: مدیریت قطعاتی که به صورت اظطراری توسط نواحی بهره برداری درخواست می شود و بررسی و تأیید فنی تایپ های معادل قطعات معرفی شده توسط واحد خرید از دیگر اقدامات دفتر کدینگ سفارشات قطعات است.
رئیس دفتر فنی و برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات شرکت فولادهرمزگان گفت: تحویل گیری بالغ بر ۱۴ هزار ردیف قطعه از پیمانکاران طرح فولادهرمزگان و شناسائی و کدگذاری آنها در حال انجام می باشد، و شناسائی و تکمیل مشخصات، کدگذاری و صدور درخواست خرید بالغ بر چهار هزار قطعه یدکی که توسط نواحی بهره برداری درخواست شده، انجام شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.