اجرای ۱۲ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر منطقه ۴ کشور

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ اثر نمایشی از شش استان کشور در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور در چابهار اجرا می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار نمود: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور با هدف آشنایی هنرجویان سیستان و بلوچستان به هنر بازیگری، نورپردازی، کارگردانی، نویسندگی و صحنه‌پردازی در چابهار برگزار می‌شود که در این جشنواره ۱۲ اثر نمایشی از شش استان کشور اکران خواهد شد که دو اثر به جشنواره فجر راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: «شاهنامه چوپان دروغگو و خیاط مرد زنانه دوز» دو اثر نمایشی از کرمان جنوبی که کارگردانی این دو اثر به ترتیب بر عهده مهرداد بهزادی و فاطمه رادمنش می‌باشد.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: “لباسی برای مهمانی” و “سرگذشت کسانی که هیچ کس نبودن” دو اثر نمایشی ارسال شده از استان گلستان است که به ترتیب مبینا گلبادی و احسان یزدان‌پناه کارگردانی این دو اثر را بر عهده دارند.

دانشی گفت: “پلی از جنس شیشه” و “پناهنده” دو اثر شاخص از استان یزد که علی جاور و جعفر دل دل زاده این دو اثر را کارگردانی نمودند، در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اکران می‌شود.

وی افزود: “کشتی شکسته روی ماه”، “جیک جیک”، “من خدا را دوست دارم”، “آخرین مروارید”، “زیر سایه ساباط” و “به دار کشیدن صدای یک زن روی دارهای قالیخانه‌ای تاریک و نمناک” به ترتیب آثار نمایشی ارسال شده از استان‌های خراسان‌شمالی، هرمزگان و خراسان‌جنوبی است که در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور اکران می‌شوند.

انتهای پیام/۲۸


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.