اجرای ۱۲ نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس

۲۳اردیبهشت،

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی خلیج‌فارس با اجرای ۱۲ نمایش در ۱۶ نقطه از استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین،نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی خلیج‌فارس با اجرای ۱۲ نمایش در ۱۶ نقطه از استان تهران برگزار می‌شود.

به این ترتیب نمایش «خلیج‌فارس از قبل تا همیشه» کاری از حسین محمدحسینی در ساعت ۱۱ در بوستان شهر، نمایش «پرده‌خوانی جنگ‌نامه کشم» کاری از سلمان فرخنده ساعت ۱۲ در دانشگاه صنعتی شریف، نمایش «بطری‌های SOS» کاری از پیام عزیزی ساعت ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران، نمایش «خلیج‌فارس از قبل تا همیشه» کاری از حسین محمدحسینی ساعت ۱۸ در برج آزادی، نمایش «اسم اینجا باید عوض بشه» کاری از رسول سلیمیان ساعت ۱۶ در دریاچه شهدای خیلج‌فارس پارک چیتگر و نمایش «پرده‌خوانی جنگ‌نامه کشم» ساعت ۱۷ در بوستان ولایت اجرا می‌شود.

همچنین برج میلاد میزبان نمایش «صبور، سنگسر، قباد» کاری از فرامرز قلیچ‌خانی ساعت ۱۵ و نمایش «در اعماق دریا» کاری از روح‌الله سنایی ساعت ۱۸ خواهد بود.

خانه هنرمندان نیز میزبان نمایش «پرده‌خوانی جنگ‌نامه کشم» کاری از سلمان فرخنده ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود.
در تئاتر شهر هم نمایش «همیشه برای تو» کاری از حامد زارعان ساعت ۱۷ اجرا می‌شود اما ۶ اثر خیابانی در شهرستان‌های استان تهران نیز اجرا می‌شود.

نمایش «منم آرش» کاری از سیدامیر موسوی ساعت ۱۸ در شهرستان پیشوا، نمایش «هر کی بخنده» کاری از احمد روستایی ساعت ۱۸ در شهرستان شهریار، نمایش «یک مشت دلار» کاری از محمد یوسفی ساعت ۱۸ در شهرستان پاکدشت، نمایش «پرواز شماره ۵۶۶» کاری از لیلا جنیدی ساعت ۱۸ در شهرستان ورامین، نمایش «صبور، سنگسر، قباد» کاری از فرامرز قلیچ‌خانی ساعت ۱۸ در شهرستان ملارد و نمایش «چو ایران» کاری از بهزاد جاودان‌فر ساعت ۱۸ در شهرستان شمیرانات اجرا می‌شود.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج‌فارس از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه به دبیری سید‌احسان قاضی‌زاده در شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.