اجلاس “زنان و بیداری اسلامی” در سایر کشورها نیز برگزار شود

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۶:۴۴:۲۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

پیشنهاد نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با آریا:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرج الله عارفی گفت: به منظور تاثیرگذاری بر دنیا و معرفی زن مسلمان ایرانی به عنوان الگویی جهانی، باید اجلاس هایی نظیر اجلاس “زنان و بیداری اسلامی” را در سایر نقاط دنیا نیز برپا کرد.
فرج الله عارفی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار زنان آریا با اشاره به تاثیرگذاری اجلاس “زنان و بیداری اسلامی” خاطرنشان کرد: برپایی چنین اجلاس هایی در معرفی فرهنگ جامعه اسلامی نقش بسیار زیادی دارد و باعث می شود زن مسلمان ایرانی به عنوان الگویی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جهانیان معرفی شود.
وی تصریح کرد: اجلاس مذکور باعث شد که برخلاف تبلیغاتی که سایر کشورها در مورد ایران و بانوان ایرانی انجام می دهند، حقیقت وجودی بانوان ایرانی به دنیا معرفی شود و بر همین اساس زنان مسلمان ایرانی می توانند، الگویی برای زنان سایر کشورها باشند.
عارفی با تاکید بر تاثیر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه بانوان اذعان داشت: حضور بانوان از سایر نقاط دنیا، باعث می شود که این الگو به جهانیان معرفی شود.
این مقام مسئول با اشاره به راهکارهای معرفی الگوی زن مسلمان ایرانی به دنیا، بیان کرد: یک بخش از فعالیت هایی که می توان در این خصوص انجام داد، برپایی هم اندیشی بانوان اسلام است؛ معرفی آثار بانوان ایرانی به سایر بانوان جهان و برگزاری چنین اجلاس هایی در سایر نقاط دنیا بسیار موثر خواهند بود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اجلاس مذکور در سطح بسیار بالایی برگزار شد و مشارکت بانوان ایرانی و غیر ایرانی بسیار بالا بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۶۴۴۲۵۴۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.