اجلاس غیرمتعهدها به صدور پیام انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اجلاس غیرمتعهدها به صدور پیام انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد و باعث الگوگیری همه ملت‌های مستقل و آزاده جهان از ایران اسلامی خواهد شد.

عباس محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به آغاز اجلاس غیر متعهدها در کشورمان گفت: برگزاری چنین اجلاس مهمی در شرایطی که آمریکا به دنبال منزوی کردن نظام اسلامی بوده و با فشارها و تحریم‌هایی که وارد کرده به دنبال تغییر موضع ایران در جهان است، نشان دهنده قدرت ایران در عرصه بین‌الملل است.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد موجب ایجاد یک تحول بین‌المللی در ایران اسلامی خواهد شد، افزود: برگزاری این اجلاس در ایران نشانه شکست خط تحریم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
محمدنژاد تصریح کرد: حضور تعداد زیادی از کشور‌های مختلف در جمهوری‌اسلامی‌ایران و همچنین دبیرکل سازمان ملل آن هم با وجود فشارهای غرب و رژیم صهیونیستی موفقیتی دیگر برای کشورمان به حساب می آید.
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس عدم تعهد به تسریع صدور پیام انقلاب اسلامی در صحنه بین‌الملل کمک خواهد کرد، گفت: این اجلاس اثرات بسیار مثبتی به همراه داشته و در جهت تقویت همه ملت‌های مستضعف جهان که در صدد الگوگیری از ایران اسلامی هستند گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.