اجلاس وزرای مسکن کشورهای آسیا

۲۲م آذر ،

به گزارش نوساز به نقل از ایرنا از بیروت به نقل از گزارش روز سه شنبه بخش مطبوعاتی سفارت کشورمان در اردن، مراسم افتتاحیه با حضور هیات های کشورهای عضو، ˈعبدالله النسورˈ اول وزیر و بعضی از وزرای اردنی، سفرای کشورهای مختلف در امان برگزار شد.

در نشست افتتاحیه دبیرکل پیشین اجلاس, ˈیحیی کسبیˈ دبیرکل اردنی اجلاس, ˈجووان کلوزˈ نماینده دفتر سازمان ملل متحد و همچنین اول وزیر اردن به ایراد سخن پرداختند.

سخنرانان طی سخنان خود به شکل جداگانه بر اهمیت و اتفاق نظر بر لزوم تداوم این اجلاس در آینده و اهمیت مسکن به عنوان عامل مؤثر ارتباط با جوانان و نقش بسیار بالای آن در زندگی اجتماعی مردم تاکید کردند.

علاوه بر این سخنرانان مراسم افتتاحیه چهارمین اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی کشورهای آسیا و اقیانوسیه از نقش مؤثر کشورمان به عنوان رییس یکی از کمیته ها قدردانی کردند.

تبادل تجربیات بین کشورهای عضو در زمینه های مختلف شهرسازی و انتقال تکنولوژی های روز نیز از دیگر نکات محوری مورد اشاره سخنرانان بود.

دو روز اول این اجلاس کارشناسان در کارگروههای تخصصی شرکت خواهند داشت و طی دو روز آخر, اجلاس وزرا تشکیل خواهد شد و بیانیه های نهایی به تصویب خواهد رسید.

ˈعلی نیکزادˈ وزیر راه و شهرسازی کشورمان هم در این اجلاس شرکت خواهد کرد و ریاست یکی از کمیته ها را به وزیر حمل و نقل اردن انتقال خواهد داد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.