احترام به مردم مهمترین وظیفه پلیس در خدمت به مردم است

۱فروردین ۱۳،

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن بازدید از ایستگاهای نوروزی محور یزد نائین احترام به مردم مهمترین وظیفه پلیس در خدمت به مردم دانست .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ سردار “منوچهر امان اللهی” از ایستگاهای نوروزی محور یزد نائین و کلانتری مرکز شهرستان میبد بازدید کرد.

وی در این بازدید ها ضمن تبریک سال نو به کلیه همکاران از اقدامات و حضور فعال کارکنان که در راستای اجرای طرح نوروزی با حضور موثر و فعال دارند تشکر وقدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به لزوم برخورد قاطع با تخلفات اتفاق ساز نیز اظهار داشت: باید با اشخاصی که با برخی از اقدامات خود مانند حرکات مارپیچ، سرعت غیرمجاز و… سبب بروز تخلفات می شوند برخورد شدید شود، البته می بایست برخوردها توأم با ادب و احترام باشد.، سردار “منوچهر امان اللهی” روز قبل از ایستگاهای نوروزی محور یزد نائین و کلانتری مرکز شهرستان میبد بازدید کرد.
 
وی در این بازدید ها ضمن تبریک سال نو به کلیه همکاران از اقدامات و حضور فعال کارکنان که در راستای اجرای طرح نوروزی با حضور موثر و فعال دارند تشکر وقدردانی کرد. /ل
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به لزوم برخورد قاطع با تخلفات اتفاق ساز نیز اظهار داشت: باید با اشخاصی که با برخی از اقدامات خود مانند حرکات مارپیچ، سرعت غیرمجاز و… سبب بروز تخلفات می شوند برخورد شدید شود، البته می بایست برخوردها توأم با ادب و احترام باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.