احتمالاً فقط دو بازیکن باید به اعزام فکر کنند!

۴ م دیماه ،

برنامه تیم ملی تنیس روی میز تا اردیبهشت ۹۲ در حالی اعلام شد که در بسیاری از سفرها فقط دو بازیکن اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق اعلام کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز برنامه مدونی برای سفرهای برون مرزی بازیکنان تنظیم شد در حالی که بسیاری از آن نام نوشاد عالمیان به عنوان تنها نماینده اعزامی ایران درج شده است و سایر اعزام ها نیز فقط اعلام کرده اند ۲ بازیکن! که به طور حتم یکی از آنها به احتمال بسیار نوشاد عالمیان و دیگری شاید به صورت متغیر و باز هم با توجه به نقل از ها و هدف گذاری فدراسیون باید نیما عالمیان باشد سوال اصلی اینجاست که آیا فقط دو بازیکن ایران شایستگی اعزام به تورنمنت های برون مرزی را دارند پس تکلیف بقیه چه می گردد؟

براساس این گزارش و طبق اعلام کمیته فنی اولین سفر برون مرزی در بهمن ماه سال ۹۱ در قطر است که نوشاد عالمیان به عنوان تنها نماینده ایران در آن حضور خواهند یافت برنامه بعدی رقابت های اپن جهانی مصر است که اول فروردین ماه برگزار می گردد و قرار است با حضور مردان و زنان پینگ پنگ ایران برگزار شود این اولین اعزام خواهد بود که پس از چندین ماه و به خصوص پس از رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن برای ندا شهسواری و دیگر بانوان که هنوز مشخص نیست کدامیک از آنها شانس اعزام دارند پیش خواهد آمد.

کاپ آسیا اواخر فروردین ماه ۹۲ در هنگ کنگ و با حضور نوشاد عالمیان برگزار خواهد شد.

در همین زمان یعنی اواخر فروردین ماه دو اردوی داخلی و خارجی برگزار می گردد که به مدت دو هفته در ایران و دو هفته نیز در یکی از کشورهای اروپایی و به احتمال بسیار مجارستان برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است مسابقات جهانی که از ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت ماه که به میزبانی فرانسه برگزار می گردد آخرین تورنمنتی است که دو نماینده مرد از پینگ پنگ بازان ایران و دو نماینده از بانوان در آن شرکت خواهند کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.