احتمالا حضور کمپانی برابر ساوتهمپتون

۱۹ام بهمن ،

 این مدافع بلژیکی ماه قبل در دیدار منچسترسیتی برابر استوک سیتی در چارچوب جام حذفی انگلیس که به پیروزی یک بر صفر تیمش انجامید مصدوم شد.

مانچینی با اعلام این خبر افزود :« کمپانی روز پنجشنبه با ما تمرین کرد اما پس از تمرین جمعه دربارهٔ او تصمیم خواهیم گرفت ، ما خوش بین هستیم.»

پیش بینی می شد کمپانی سه هفته از میادین دور باشد اما به نظر می رسد وی دوران مصدومیت خود را زودتر از زمان پیش بینی شده سپری کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، کولو توره و یایا توره دو بازیکن منچسترسیتی نیز که به سبب همراهی با تیم ملی ساحل عاج در رقابتهای جام ملتهای آفریقا نزدیک به بیست روز غایب بودند به تمرینات سیتی بازگشتند. منچسترسیتی درحال حاضر با داشتن پنجاه و سه امتیاز و نه امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد صدرنشین در رده دوم جدول رقابتهای لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

با وجود این اختلاف گسترده با منچستریونایتد ، مانچینی گفت تیمش فصل قبل شرایط سخت تری داشت اما توانست به عنوان قهرمانی برسد.

وی افزود :« همه چیز در مدت سه ماه می تواند تغییر کند همانگونه که سال قبل رخ داد ، اگر فصل قبل توانستیم در شش بازی فاصله هشت امتیازی را جبران کنیم پس جبران نه امتیاز در سیزده بازی راحت تر است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.