احتمال آزادی جیسون رضاییان در کمتر از یک ماه دیگر

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۶۸۱۵۱

احتمال آزادی جیسون رضاییان در کمتر از یک ماه دیگر

محمد جواد لاریجانی در گفت‌و‌گو با یورونیوز مطرح کرد:

احتمال آزادی جیسون رضاییان در کمتر از یک ماه دیگر

خبرگزاری ممتاز: به گفته دبیر ستاد حقوق بشر ایران احتمال دارد جیسون رضاییان،خبرنگار واشنگتن پست در کمتر از یک ماه دیگر آزاد شود.

جمعه ۱۶ آبان – ۲۰:۰۲

به گزارش ایمنا و به نقل از واشنگتن پست، رضاییان، روزنامه نگار واشنگتن پست در ژوئیه در ایران دستگیر شده است و حال دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از آخرین وضعیت پرونده وی می گوید.
محمد جواد لاریجانی در مصاحبه‌ای با تلویزیون فرانسوی یورو نیوز در همین خصوص گفت: امیدوار هستم که جیسون رضاییان، روزنامه نگار واشنگتن پست که در ماه ژوئیه در ایران دستگیر شد به زودی آزاد شود.
محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و مشاور رهبری در این مصاحبه افزود: مقامات امنیتی پرونده‌هایی در دست دارند که حاکی از آن است که جیسون رضاییان در فعالیت‌های شرکت داشته که در راستای تجاوز به امنیت جمهوری اسلامی بوده است.
به گفته وی، سرنوشت پرونده رضاییان در دست مقامات قضایی ایران است اما لاریجانی امیدوار است که مشکل وی هر چه سریع تر برطرف گردد.
رئیس شورای حقوق بشر ایران همچنین افزود: شاید دادگاه حکم تبرئه رضاییان، تبعه ایرانی امریکایی را نیز صادر کند که آنوقت دیگر همه چیز تمام است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تلویزیون یورونیوز پیرامون زمان قطعی حل این پرونده گفت: پیش بینی من آنست که ظرف مدت کمتر از یک ماه این مسئله حل شود.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.