احتمال آلودگی را تقسیم بر ۴ کنید

جام جم آنلاین: نرم‌افزارهای مختلفی برای حفظ امنیت و جلوگیری از آلودگی رایانه‌ها به انواع بد‌افزارها ساخته شده است؛ اما هیچ‌کدام از این برنامه‌ها قادر به تامین امنیت کامل برای کاربران نیستند.

هر یک از این برنامه‌‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توانایی‌هایی که در خود جای داده‌ است، کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از کاربران مبتدی که حفظ امنیت برایشان اهمیت دارد فکر می‌کنند نصب چند نرم‌افزار امنیتی همچون دو ویروس‌یاب، موجب افزایش امنیت در رایانه می‌شود؛ در صورتی‌که با انجام این کار عملکرد سیستم‌عامل بشدت دچار مشکل می‌شود.

برای رفع این مشکل نیز بسیاری از شرکت‌های ارائه‌کننده نرم‌افزارهای ضد ویروس، بسته‌های نصب نرم‌افزارهای خود را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که پیش از نصب، تمامی نرم‌افزارهای امنیتی موجود روی سیستم‌عامل شناسایی شده و نسبت به حذف آنها اقدام می‌شود.

باتوجه به این حساسیت‌ها و اهمیت بسیار زیاد امنیت در دنیای فناوری اطلاعات، این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که ترکیبی از چند نرم‌افزار امنیتی و معروف دنیاست! این نرم‌افزار از همان ایده اولیه کاربران مبتدی یعنی استفاده همزمان از چند نرم‌افزار امنیتی ساخته شده است اما با طراحی دقیق و صحیح خود نه تنها موجب بروز مشکلات مختلف در عملکرد سیستم‌عامل نمی‌شود، بلکه سرعت اجرای فرآیندهای مختلف همچون بررسی فایل‌ها از نظر آلودگی را افزایش می‌دهد و به‌روزرسانی در بازه‌های زمانی بیشتر را نیز شامل می‌شود.

ضد ویروس و ضد جاسوس

نرم‌افزار قدرتمند Coranti Multi-Engine Anti-Virus & Anti-Spyware تنها نرم‌افزار ضد ویروس و ضد جاسوس‌افزار در دنیاست که برای شناسایی و حذف بدافزارها از چند نرم‌افزار امنیتی دنیا کمک می‌گیرد.

Coranti با بهره‌مندی از چهار موتور قدرتمند تشخیص و حذف بدافزارها، این امکان را به شما می‌دهد تا داده‌هایتان از بالاترین میزان امنیت اطلاعات برخوردار باشد و در دو حالت بلادرنگ (real-time) و تشخیص هنگام تقاضا (on-demand) از اطلاعات ذخیره شده خود در رایانه حفاظت کنید.

علاوه بر این، موتورهای اسکن این نرم‌افزار از نرم‌افزارهای سه شرکت f-prot،Lavasoft و Bitdefender تشکیل شده است.

امکانات منحصر‌به‌فرد

همان‌طور که گفتیم Coranti از چهار موتور مختلف برای تشخیص بدافزارها کمک می‌گیرد و بهره‌مندی از این قابلیت موجب می‌شود تا این نرم‌افزار امکانات منحصر به‌فردی را در خود جای دهد. برخی از این امکانات عبارتند از:

ـ افزایش چهار برابری امنیت اطلاعات و به عبارت دیگر کاهش چهار برابری احتمال بروز آلودگی در رایانه

ـ توانایی بررسی و تشخیص ویروس‌ها و جاسوس‌افزارها به‌صورت بلادرنگ، هنگام تقاضا و زمان‌بندی شده

ـ جلوگیری از حملات Zero-day با ترکیبی از روش‌ها و فناوری‌های مختلف همچون sandbox ،emulation و کشف ناشناخته‌ها با استفاده از چهار موتور مستقل ضد تروجان

ـ پشتیبانی از تنظیمات متفاوت و گوناگون جهت اعمال تغییرات در عملکرد نرم‌افزار برای افزایش سرعت رایانه و میزان امنیت

ـ پشتیبانی از قابلیت اسکن خودکار تمامی ایمیل‌های ارسالی و دریافتی هنگام استفاده از نرم‌افزارهای Outlook Mozilla Thunderbird و The Bat

– به‌روزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی تمامی موتورهای تشخیص ویروس و جاسوس‌افزار

ـ پشتیبانی از تمامی نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم‌عامل ویندوز اکس‌پی، ویستا، ۷، سرور ۲۰۰۳ و سرور ۲۰۰۸

چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید این نرم‌افزار چهار موتوره را جایگزین نرم‌افزار فعلی روی ویندوز خود بکنید، می‌توانید نسخه رایگان آن را با قابلیت استفاده به مدت ۳۰ روز از لینک زیر دانلود کنید:(جام جم – ضمیمه کلیک)

http://www.coranti.com/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=1

امیر عصاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.