احتمال ائتلاف عارف و روحانی بسیار است/ هر اتفاقی که بیافتد باید امشب یا فردا اعلام شود

۱۹خردادماه،

حجت الاسلام موسوی لاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجمع روحانیون مبارز دربارهٔ احتمال ائتلاف میان حسن روحانی و محمدرضا عارف گفت: تلاش‌هایی در اینباره صورت گرفته است اما بنده اطلاع دقیقی از اینکه اقدامات انجام شده در چه مرحله ای قرار دارد ندارم ولی قاعدتا هر اتفاقی که بیافتد باید امشب یا فردا اعلام شود.

حجت الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،درباره احتمال ائتلاف میان حسن روحانی و محمدرضا عارف اظهار داشت: تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته است اما بنده اطلاع دقیقی ندارم که این اقدامات در چه مرحله ای قرار دارد اما قاعدتا هر اتفاقی که بیافتد باید امشب یا فردا اعلام شود.

وی در پاسخ به اینکه حسن روحانی و محمدرضا عارف جلساتی را دربارهٔ ائتلاف با محمد خاتمی برگزار کرده است یا خیر، گفت: بعضی از اعضای ستاد و یا نمایندگان این دو کاندیدا با خاتمی مراوده دارند.

وی دربارهٔ احتمال شکل گیری این ائتلاف تصریح کرد: بنده به شکل گیری ائتلاف امیدوارم یعنی به نظرم با توجه به شرایط اصولگراها احتمال اینکه به ائتلاف برسند بسیار است.

وزیر کشور دولت اصلاحات دربارهٔ نظر خاتمی نیز خاطر نشان کرد: نظر خاتمی مشخص است وی علاقمند است که یک انتخابات رقابتی و پرشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.