احتمال انتخاب “اسحاق جهانگیری” به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور وجود دارد

فروردین ۱۴۰۳

مشاور رئیس‌جمهور گفت: این احتمال وجود دارد که “اسحاق جهانگیری” به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور انتخاب شود ولی در حال حاضر نمی‌توان این انتصاب را تایید کرد.

اکبر ترکان مشاور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران دربارهٔ انتخاب “اسحاق جهانگیری” به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور گفت: این احتمال وجود دارد که “اسحاق جهانگیری” به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور انتخاب شود ولی در حال حاضر نمی‌توان این انتصاب را تایید کرد.
 
وی در ادامه دربارهٔ حضور خود در دولت یازدهم نیز اظهار داشت: بنده تنها یک بازنشسته و مشاور دکتر روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم و تا به این لحظه هیچ پست و سمت دولتی را دریافت نکرده‌ام.
 
ترکان خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتها و اظهارنظر رئیس‌جمهور کشورمان و رویکرد نمایندگان مجلس نسبت به وی، امیدوارم کابینه یازدهم بتواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.
 
مشاور رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: دکتر روحانی در انتخاب وزرای کابینه خود بر اساس کارآمدی و خط مشی اعتدالی وارد عمل شده و سعی نکرده هیچگونه تقسیم‌بندی را برای جناح و گروههای سیاسی قائل شود.

انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.