احتمال انتقال سینک به لیگ هندوستان در فصل آینده

هافبک نفت مسجدسلیمان از احتمال انتقالش به لیگ هند در فصل آینده خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، این روزها خبرهایی مبنی بر انتقال امید سینگ هافبک ایرانی-هندی نفت مسجد سلیمان به تیمی از هندوستان شنیده می‌شود و حتی خبری از توافق این سینگ تیم با تیم بنگال هند به گوش رسید.

امید سینگ درگفت‌و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود و انتقال احتمالی‌اش به لیگ هندوستان اظهار کرد: صحبت‌هایی با چند تیم هندی داشتم اما به طور قطعی هنوز توافقی صورت نگرفته است. چند بار هم به تیم ملی هند دعوت شدم اما به خاطر این‌که پاسپورت هندی نگرفتم نشد به هندوستان بروم.

او ادامه داد: خیلی از سایت‌ها و صفحه های مجازی از این انتقال خبر داده‌اند اما هنوز چیزی قطعی نشده است اما پاسپورم که آماده شود احتمال دارد فصل آینده به هندوستان سفر و در لیگ‌شان بازی کنم. آن موقع به تیم‌ملی هند هم دعوت می‌َشوم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر در خدمت تیم نفت مسجدسلیمان هستم و برای این تیم بازی می‌کنم. فعلا که در خانه هستیم و در خانه هم تمرین می‌کنیم. امیدوارم این بحران‌ به اتمام برسد و همه چیز به شرایط عادی خود برگردد. من فعلا همه توانم را برای تیم نفت مسجدسلیمان خواهم گذاشت تا نتیجه گیری تیم‌مان باعث خوشحال مردم مسجدسلیمان شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.