احتمال بخشش محرومیت هواداران پرسپولیس

  علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص امکان بخشش محرومیت دو جلسه ای باشگاه پرسپولیس از حضور هوادارانش در دو بازی خانگی این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کمیته استیناف بعدازظهر دوشنبه جلسه دارد که یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر بخشش محرومیت دو جلسه ای این باشگاه از حضور هوادارانش در دو بازی خانگی این تیم است. من هنوز این درخواست را ندیده ام.

وی در همین خصوص افزود: باید در جلسه ای که داریم این درخواست بخشش را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم جنبه قانونی دارد یا خیر؟ چون قانون در خصوص این پرونده سه راه تعلیق محرومیت، بخشش و یا تخفیف آن را پیش پای ما گذاشته است. البته باید ببینیم که آیا در خواست باشگاه پرسپولیس از نظر قانونی شامل این سه راهکار می شود یا خیر؟

رئیس کمیته استیناف تاکید کرد: از نظر قانونی امکان بخشش هر دو جلسه محرومیت حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی وجود ندارد و اگر بخششی شامل این باشگاه شود حداکثر یک جلسه است.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت تایید محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در دیدار تیمهای پرسپولیس و گهر دورود آیا امکان حضور تماشاگران تیم گهر در ورزشگاه وجود دارد و این مشکل بوجود نمی آید که هواداران پرسپولیس در جایگاه هواداران گهر حضور پیدا کرده و در جریان یا پس از بازی بین آنها درگیری پیش آید گفت: وظیفه ما صدور حکم است و نحوه اجرای آن به مسئولان سازمان لیگ و همچنین مسئولان برگزار کننده این دیدار بر می گردد و از نظر ما حضور هواداران تیم گهر در ورزشگاه مشکلی نخواهد داشت.

به دنبال حوادثی که در دیدار پرسپولیس – داماش گیلان در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر رخ داد و محمود رفیعی، داور مسابقه بازی را نیمه کاره رها کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن جریمه دو تیم نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود تیم داماش اعلام کرد و رای به کسر ۲ امتیاز از تیم پرسپولیس داد اما پس از آن کمیته استیناف کسر امتیاز از تیم پرسپولیس را به دو جلسه محرومیت این تیم از حضور هوادارانش در دوبازی خانگی در هفته های اول و دوم دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تبدیل کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.