احتمال به کارگیری کادر فنی سابق تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان ظهر سه شنبه در حاشیه مجمع هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال تصمیم گیری نشده و در انتظار برگزاری جلسه کمیته فوتسال هستیم.

وی ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به مسائل داخلی ربط داد و گفت: حوداثی که در لیگ فوتسال رخ داد و بحث تبانی در فوتسال به تیم ضربه زد و باشگاه‌ها به جای اینکه در مسابقات لیگ و در زمین بازی با یکدیگر رقابت کنند به حاشیه رفتند.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی نیز اشتباهاتی داشت، افزود: دخالت‌هایی هم در کارهای تیم ملی در حین بازی‌ها صورت گرفت که این مسئله هم از دید ما دور نبود و به آن رسیدگی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در خصوص عدم حمایت وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال و تیم ملی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در دیدار اخیر خود از اردوی تیم ملی فوتبال بر حمایت از این تیم و فدراسیون فوتبال تاکید کرد و این شایعات بی پایه و اساس است.

وی با اشاره به اینکه برای این وزارتخانه موفقیت تیم ملی مهم‌تر از یک فرد است، اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان برای تامین بودجه مورد نیاز تیم ملی فوتبال قول مساعدت داده است.

کفاشیان در خصوص لیگ برتر گفت: امسال لیگ با همان ۱۸ تیم برگزار می‌شود اما از سال آینده لیگ برتر با ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به تیم هایی که بدهی دارند هشدار داد و اعلام کرد: باشگاه‌هایی که بدهی دارند در صورتی در لیگ بازی خواهند کرد که بتوانند با طلبکارانشان به تفاهم برسند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.