احتمال تغییر در شرایط پیش‌فروش سکه

۲۸ام بهمن ،

بینا- یک کارشناس معاملات آتی سکه با بیان اینکه بانک مرکزی به خوبی می‌داند شرایط فعلی پیش‌فروش جذابیتی برای مردم ندارد، گفت: بعضی خبرها رسیده از این بانک نشان از تغییر در شرایط پیش‌فروش سکه دارد.
به گزارش بینا، احمد بیات با اشاره به اینکه شرایط تازه اعلام شده مبنی بر کسر ۱۸ درصد از قیمت سکه پیش‌فروش شده برای خریداران جذابیتی ندارد، به فارس گفت: خریداران این مقدار سود کم بدون ریسک را نمی‌پذیرند.
وی با بیان اینکه به احتمال بسیار بسیار شرایط پیش‌فروش برای افزایش رغبت برای خریداران تغییر کند، ادامه داد: اکثر کسانی که در این بخش وارد می‌شوند، خواهان سود بیش‌تری می باشند و عملا این شرایط برای خریداران قابل پذیرش نیست، چرا که رغبتی برای خرید وجود نخواهد داشت.
بیات در ادامه سخنان خود با اشاره به روند قراردادهای آتی سکه، گفت: هفته قبل قراردادهای آتی سکه تحویل بهمن ماه پایان یافت و قراردادهای تازه تحویل «اردیبهشت» آغاز خواهد شد.
این کارشناس معاملات آتی سکه دربارهٔ قیمت جهانی اونس طلا و تأثیر آن برای معاملات، تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی اونس طلا باید دید که چه تغییری در بازار سکه نقدی و ارز کشور رخ خواهد داد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.