احتمال تغییر کاندیدای نهایی ائتلاف اکثریت اصولگرایان/فردا، جلسه با عسگراولادی

۲۰اردیبهشت،

IMG13274435.jpg

مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر خبر داد که فردا (شنبه) جلسه فوق‌العاده جبهه پیروان خط امام و رهبری به ریاست حبیب‌الله عسگراولادی جهت بررسی روند انتخاب کاندیدای نهایی ائتلاف پنج‌گانه و تجدیدنظر احتمالی در این ارتباط برگزار می‌شود.

امیر مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به جلسه روز قبل ائتلاف اکثریت اصولگرایان برای انتخابات کاندیداهای نهایی این ائتلاف، گفت: این جلسه با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار و با حضور ایشان کاندیدای نهایی مشخص شد و همانطور که کاندیداهای دیگر اظهار کردند، در تعیین کاندیدای نهایی مسایلی غیر از نظرسنجی مورد توجه قرار گرفت و این برداشت وجود داشت که از جامعتین در این ارتباط هزینه شده است.

وی در این ارتباط توضیح داد: از طرفی بعضی از اعضای جامعه روحانیت مانند آقایان سالک، ابراهیمی و تقوی در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که انتخاب آقای ابوترابی به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف ربطی به جامعه روحانیت ندارد و بعضی دیگر از اعضای جامعه مدرسین یا جامعه روحانیت نیز طی تماس‌هایی با مسئولان ستاد آقای باهنر، بر این موضوع تاکید کردند.

مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر افزود: بنابراین با توجه به این گفته‌ها، احتمال تجدید نظر در خروجی ائتلاف پنج‌گانه وجود دارد و در این راستا جلسات فوق‌العاده‌ای قرار است برگزار شود که از جمله آن می‌توان به جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور آقای عسگراولادی اشاره کرد. قرار است در این جلسه این موضوع و تجدیدنظر احتمالی در انتخاب کاندیدای نهایی ائتلاف اکثریت اصولگرایان مورد بررسی قرار گیرد.

مقدم در پایان گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته، در بین کاندیدای ائتلاف، محمدرضا باهنر بیشترین آرا را داشته و آقای متکی نیز شرایط قابل قبولی داشته است، در حای که آقای ابوترابی در پایین‌ترین رده قرار داشته است.

به گزارش ایسنا، روز قبل جلسه ائتلاف اکثریت اصولگرایان برگزار شد و خروجی آن، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد بود که این موضوع با واکنش بعضی از اعضای این ائتلاف روبه‌رو شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.