احتمال توافق مجتبی جباری با سپاهان

گل:  گفته می‌شود باشگاه سپاهان شاید تا پایان این هفته با جباری به توافق برسد و این در حالی است که شایعه جدایی فابیو جانواریو از سپاهان مطرح است.

 به نظر می‌رسد رفته رفته باید خودمان را آماده جدایی مجتبی جباری از استقلال کنیم و ستاره جنجالی آبی‌پوشان به احتمال فراوان از این تیم خواهد رفت.

 روند مذاکرات جباری با استقلال در ۲ هفته اخیر خیلی کند بوده و حتی این بازیکن چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که باشگاه استقلال تلاش خاصی برای انجام مذاکره انجام نمی‌دهد.

 در این میان مهمترین اختلاف جباری با استقلال مربوط به مبلغ قرارداد است و از طرفی او مطالبات فصل گذشته را هم می‌خواهد. این موضوع باعث شده تا اختلاف‌های بین جباری و فتح‌الله‌زاده پیش بیاید و احتمال ماندن مجتبی در استقلال کم است.

نکته مهم دیگر اما موضع امیر قلعه‌نویی در مورد جباری است. قلعه‌نویی در روزهای اخیر هر وقت در مورد جباری  با سوال خبرنگاران مواجه شد فقط این جمله را به زبان آورد:« ما او را می‌خواهیم ولی هر بازیکنی باید چارچوب باشگاه را رعایت کند.»‌

قلعه‌نویی در این مدت هیچ وقت به صورت جدی تلاش نکرد تا جباری بماند و گویا علاقه  چندانی برای کار کردن با این بازیکن ندارد. در ضمن این موضوع بی‌دلیل نبود که او ایمان مبعلی و میثم بائو را به عنوان دو هافبک نفوذی به استقلال آورد و فریدون زندی را هم حفظ کرد.

در حالی که جباری در آستانه جدایی قرار دارد، از اصفهان خبر می‌رسد که مسوولان این باشگاه به شدت دنبال جذب شماره ۸ استقلال هستند. گفته می‌شود باشگاه سپاهان شاید تا پایان این هفته با جباری به توافق برسد و این در حالی است که شایعه جدایی فابیو جانواریو از سپاهان مطرح است و گویا مسوولان این باشگاه می‌خواهند تحت هر شرایطی جباری را جذب کنند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.