احتمال حضور ایوبی در سازمان سینمایی/ چند سینماگر با وزیر ارشاد دیدار کردند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شنیده‌های هنرآنلاین از حواشی سینما

روز قبل (۲۸ مرداد) چند تن از فیلمسازان به دیدار وزیر ارشاد رفتند و پیرامون انتصاب حجت‌الله ایوبی برای تصدی سازمان سینمایی به گفت‌وگو پرداختند.

 به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ عصر روز قبل چند تن از سینماگران کشور به دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتند و نقطه نظرهای خود را پیرامون انتخاب رییس سازمان سینمایی عنوان کردند.

شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه صحبت هایی مبنی بر انتخاب حجت الله ایوبی برای تصدی سازمان سینمایی رد و بدل شده است. ممکن است ایوبی برای تصدی قائم مقامی وزیر ارشاد از گزینه های جدی این پُست باشد.

براساس شنیده های خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌وگوهایی را با حجت‌الله ایوبی ریاست سازمان سینمایی و ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی داشته است.

در این جلسه منوچهر محمدی، عبدالحسن برزیده، رضامیرکریمی، مجتبی راعی،احمدرضا درویش،ابراهیم حاتمی‌کیا و محمد حسین حقیقی حضور داشتند.

حجت‌اللّه ایوبی، از دانشگاهیان و مسئولان فرهنگی در ایران و رئیس سابق موسسه فرهنگی اکو است. وی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون ۲ و نیز مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است. او سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق، مدیر کل پژوهش های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را عهده‌دار بوده است. ایوبی از سال ۱۳۸۸ تا رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.

تاکنون گزینه های بسیاری برای تصدی ریاست سازمان سینمایی کشور مطرح شده اند که بنا به حساسیت این سمت، همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد.

 انتهای پیام۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.