احتمال حضور در جام باشگاه های آسیا وجود دارد/ اطلاعی از حاشیه های تیم بزرگسالانمان ندارم

۲۸ آبان ،

مربی تیم قهرمان لیگ نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ؛

مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد، گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ نونهالان و نوجوانان، احتمال حضور در جام باشگاه های آسیا نیز برایمان وجود دارد.

 مجتبی صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار کرد؛ رقابتهای تنیس روی میز لیگ نونهالان و نوجوانان، در ابتدا با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که ما هم در دور رفت و هم در دور برگشت صدرنشین گروه خود بودیم، پس از پایان مرحله اول در مرحله دوم، ۴ تیم دانشگاه آزاد، نفت و گاز گچساران، هیئت لرستان و شهرداری اراک به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت در مرحله نهایی آن که به میزبانی گچساران برگزار شد، موفق شدیم قهرمان شویم.

وی درباره بازیکنان تیمش، گفت: در تیم دانشگاه آزاد، عرفان قرآنی، مهرداد دهستانی، امین احمدیان، امیرحسین عباسپور، سید مهدی سرحدی و حمید شمس بودند که خوشبختانه تیم خوبی را بسته بودیم و علاوه بر نفرات اصلی، نیمکت نشینان خوبی را هم در اختیار داشتیم و همین عامل سبب شد نتیجه خوبی را نیز بگیریم.

صابری از تیم نفت و گاز گچساران نیز صحبت کرد؛ تیم نفت و گاز گچساران بازیکنان بسیار خوبی از جمله آرمان حاجی ئی، علیرضا رهنمای حقیقی و محمد بشیری را جذب کرده و تیمی قدرتمند داشتند، اما ما خوشبختانه هم در دور رفت و هم در دور برگشت موفق شدیم آنها را شکست دهیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد، با بیان اینکه بخشی از این موفقیت را مدیون امکانات باشگاه دانشگاه آزاد می باشند، خاطرنشان کرد: باشگاه دانشگاه آزاد از امکانات یک باشگاه حرفه ای برخوردار است و ما در سالن پینگ پنگ مجموعه شهید چمران، تمریناتمان را پیگیری می کنیم، در تمام رده های سنی نیز تیم داده ایم.

علاوه بر قهرمانی در لیگ نونهالان و نوجوانان در رده سنی پیشکسوتان هم دوم شدیم و به دنبال این هستیم که در لیگ بزرگسالان که تازه آغاز شده است نیز نتایج خوبی بگیریم.
صابری که مسئولیت مربیگری تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد را نیز برعهده دارد، درباره بازی هفته اول این تیم درمقابل علیصدر همدان و اخراج محمدباقر پسران (سرمربی تیم) از محل برگزاری مسابقات، اظهار کرد: متاسفانه چون بازی روز ۲۵ آبان هفته اول لیگ بزرگسالان همزمان با رقابتهای لیگ نونهالان و نوجوانان بود، من نتوانستم همراه تیم به همدان بروم و در گچساران بودم و اطلاع دقیقی از حاشیه های ایجاد شده و اخراج سرمربی تیممان ندارم.

وی افزود: دانشگاه آزاد ناخواسته وارد حاشیه هایی شده است که امیدوارم حل شود، زیرا ما باشگاه خوبی داریم و تنها تیمی هستیم که پیش از بازیهای لیگ، برای تیممان اردو گذاشته ایم.

قبل از آغاز رقابتهای لیگ بزرگسالان، اردویی حدود یک هفته ای برگزار کردیم و تلاش کردیم تا با آمادگی کامل در مسابقه شرکت کنیم.

پوریا عمرانی هم با اینکه در مسافرت مجارستان بود، بلافاصله پس از بازگشت به ایران وارد تمرینات شد. قرار است برای بازیهای هفته بعد نیز در تهران اردو داشته باشیم و از بازیکنان شهرستانی تیم دعوت کرده ایم که در تمرینات حضور یابند تمریناتمان را زیرنظر محمدباقر پسران سرمربی تیم برگزار کردیم.

شایان ذکر است؛ تیم دانشگاه آزاد در هفته اول لیگ برتر بزرگسالان با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون افشین نوروزی، پوریا عمرانی، میدیا لطف الله نسبی و بهنام رحمت پناه در همدان تیم علیصدر را شکست دهد و آغاز خوبی را برای خود رقم بزند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.