احتمال خرابکاری در هنگام تبلیغات انتخاباتی در امریکا

تلویزیون سی ان ان ضمن اشاره به گزارش امنیتی یک نشریه دولتی در آمریکا، از احتمال بروز خرابکاری درهنگام تبلیغات انتخاباتی در این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، این بولتن امنیتی اعلام کرده است که آنارشیست ها و هرج مرج طلبان احتمال دارد در روند تبلیغات هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خرابکاری کنند.

این گروهها احتمالا قصد دارند با حمله به زیر ساختهای اساسی از جمله پل های بزرگ، جمهوری خواهان و دموکراتها را در حمایت از نامزدهای خود ناکام بگذارند.

انتشار این بولتن خبری امنیتی در حالی صورت گرفت که جناح جمهوری خواه آمریکا قرار است هفته آینده کنوانسیون و تجمع بزرگ خود را در تمپای فلوریدا برگزار خواهند کرد.

از سوی دیگر، نتایج یک تحقیق نشان می دهد بخش اعظم اخباری که رسانه های آمریکا در ماههای اخیر درباره باراک اوباما رئیس جمهور و میت رامنی رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پوشش داده اند، منفی بوده است.

بر اساس تحقیقات مستقل مرکز تحقیقاتی “پیو”، ۷۱ درصد اخبار مطبوعات مرتبط با میت رامنی و ۷۲ درصد اخبار مرتبط با باراک اوباما منفی بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.