احتمال خرید مرورگر اپرا توسط فیسبوک

پس از عرضه عمومی سهام فیسبوک، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد از هر فرصت و موقعیتی برای گسترش قلمرو امپراطوری خود استفاده کرده و به هیچ وجه زمان را از دست ندهد. بعد از خرید سرویس هدایای موبایلی Karma، عرضه اپلیکیشن اختصاصی عکاسی و خرید میلیاردی اینستاگرام، اکنون حدس و گمان ها درباره قدم بعدی این غول شبکه های اجتماعی روز به روز داغ تر می شود.


آخرین شایعه که از طرف Pocket Lint منتشر شده، حاکی از آن است که فیس بوک، به عنوان بخشی از برنامه خود برای رقابت با گوگل، موزیلا و دیگر ماموت های اینترنت، سعی دارد مرورگر اپرا را هم به دارایی های خود بیافزاید. یک منبع از درون شرکت Opera Software ادعا کرده است که این شرکت در حال بررسی پیشنهادهای خرید مختلف ارائه شده است و همچنین موقتا برنامه استخدام خود را به حال تعلیق درآورده.

علی رغم اینکه این داستان هنوز در حد یک شایعه است، اما با توجه به شواهد موجود، دور از ذهن نیست که فیس بوک در حال آماده سازی اسب خود برای ورود به مسابقه مرورگرها باشد. از آنجایی که یکی از گرایشات اصلی در عرضه امکانات جدید برای شبکه های اجتماعی، حفظ سرعت لازم برای کاربر است، اپرا می تواند انتخاب مناسبی برای فیس بوک باشد.

» اینترنت و ای تی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.