احتمال رونمایی از Galaxy S4 طی فروردین و اردیبهشت ۹۲

۱۴ام بهمن ،

فاوانیوز: چندی پیش گفتیم که مراسم معرفی گلکسی S4 احتمالا در اسفند یا فروردین (ماه مارس) برگزار خواهد شد. اما چندی است که شنیده های تازه حکایت از احتمال عرضه پرچمدار تازه سامسونگ با کمی تاخیر دارند. فون آرنا به شواهد تازه ای دست یافته است که خبر از برگزاری این مراسم در ماه مارس (فروردین – اردیبهشت) می دهند.

منابع وابسته به این پایگاه اینترنتی می گویند مراسم احتمالا بین ۱۵ تا ۲۲ آوریل (۲۶ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۹۲)‌ برگزار خواهد شد.

همچنین یکی از وابستگان فون آرنا به اسناد داخلی یک اپراتور نیوزیلندی دست پیدا کرده است که حاوی بعضی جوایز فروش ویژه کارکنان این شرکت است. در این نامه همچنین به گلکسی اس چهارم سامسونگ به عنوان یکی از جوایزی که از هشتم مارس به بعد قرار است داده شوند، اشاره شده است.

آن طور که به نظر می رسد، زمان درست عرضه گلکسی اس چهارم اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت خواهد بود. البته هنوز هم بعضی انتظار دارند که سامسونگ این محصول ویژه خود را در یکی از مراسم های Samsung Unpacked event طی ماه مارس رونمایی کند.

طبق شایعات، تا کنون می دانیم گلکسی اس چهارم از یک نمایشگر ۴٫۹۹ اینچی super AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و بعضی قابلیت های تازه تشخیص نگاه را به همراه خواهد داشت.

برخی شنیده ها هم از پردازنده هشت هسته ای Exynos Octa 5 با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز و رم ۲ گیگابایتی به عنوان قابلیت های گلکسی اس تازه نام می برند. احتمالا این پرچمدار تازه در ظرفیت های ۱۶. ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

پیش بینی شما در خصوص مشخصات، قابلیت ها و میزان موفقیت این پرچمدار سامسونگ در بازار چیست؟

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.