احتمال موافقت دولت با تولید خودروهای تک ایربگه

۲۰فروردین۱۳،

احتمال موافقت دولت با تولید خودروهای تک ایربگه

دبیر انجمن خودروسازان ایران از بررسی طرحی در هیات دولت خبر داد که براساس آن مهلت تازهی برای ادامه تولید خودروهای داخلی با یک کیسه هوا ارائه خواهد شد.

 

به نقل  از ایسنا، احمد نعمت‌بخش  اظهار کرد: با توجه به ارزبری و مشکلات موجود برای تامین کیسه هوا، از وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیات دولت درخواست کرده‌ایم که مهلت تازهی برای تجهیز سواری‌های داخلی به دو کیسه هوا در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون از ابتدای سال ۹۲ همه سواری‌های داخلی باید به دو کیسه هوا تجهیز شوند، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود نداشته و با توجه به لزوم صیانت از تولید داخل فکر می‌کنیم مهلت تازهی برای تجهیز خودروها به دو کیسه هوا ارائه شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: با موافقت هیات دولت با این پیشنهاد، جدول زمان‌بندی تازهی با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد برای تجهیز سواری‌های داخلی به دو کیسه هوا تدوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: کاهش قابل توجه تیراژ تولید، قیمت تمام شده تولید خودرو را به شدت افزایش داده است بنابراین تمام سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط باید شرایط را برای افزایش تولید این محصول فراهم کنند.

 

 

چهارشنبه ۲۱ فروردین   ۱:۳۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.