احتمال پذیره‌نویسی ۲میلیارد سهم بانک آینده

۲۹ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل فرابورس با اعلام معامله ۱٫۶هزارمیلیارد تومانی ۲۷درصد پتروشیمی باختر در روز جاری و آمادگی عرضه اولیه سهام نفت پاسارگاد و پتروشیمی خراسان، از آغاز پذیره‌نویسی دو میلیارد سهم بانک آینده در هفته آینده خبر داد.
به گزارش بینا، امیرهامونی ، در رابطه با عرضه اولیه دو شرکت نفت پاسارگاد و پتروشیمی خراسان به فارس اظهار داشت: همه مراحل لازم برای عرضه اولیه ۵ درصد سهام این دو شرکت طی شده و در صورت انعکاس آخرین اطلاعات نفت پاسارگاد درسایت کدال و اتمام سپرده‌گذاری سهام پتروشیمی خراسان، این دو شرکت طی روزهای آینده عرضه خواهند شد.
وی با بیان اینکه شاید سهام یکی از این دو شرکت طی هفته جاری عرضه اولیه شود، در رابطه با زمان پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومان از سهام بانک درشرف تاسیس آینده گفت: مسئولان این بانک در حال تکمیل اطلاعات می باشند، تا در صورت نهایی شدن، دو میلیارد سهم در فرابورس پذیره نویسی شود.
هامونی ادامه داد: به این ترتیب احتمالا” اوایل هفته بعد این تعداد سهام ( معادل ۲۵ درصد از سرمایه ۸۰۰ میلیارد تومانی بانک در شرف تاسیس آینده) مورد پذیره نویسی عمومی قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: در معاملات امروز هم بلوک ۲۷٫۲۷ درصدی پتروشیمی باختر به ارزش بیش از ۱٫۶ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان خصوصی سازی عرضه و این بلوک بدون رقابت و به همان ارزش پایه در بازار سوم فرابورس به فروش رسید.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.