احتمال کاهش قیمت پلی‌استیشن ۳ در بازار جهانی

۳۰ام بهمن ،

 

تحلیل‌گر صنعت بازی، آقای مایکل پکتر، پیش بینی کرد که احتمالا در هفته آینده پلی استیشن ۳ کاهش قیمت خواهد داشت.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به احتمال بسیار بالا، به زودی از پلی استیشن ۴ رونمایی می‌شود و ساپورت سونی از پلی‌استیشن ۳ کاهش می‌یابد. بنابراین انتظار می‌رود که همزمان با معرفی پلی‌استیشن ۴، کنسول قبلی سونی شاهد یک کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری باشد. آقای مایکل پکتر پیش بینی کرده است که این اتفاق در ۲۱ فوریه، یک روز بعد از معرفی احتمالی پلی‌استیشن ۴ می‌افتد و قیمت کنسول روی ۱۹۹ دلار قفل خواهد شد.
 
در حال حاضر بیشتر باندل‌ها و بسته بندی‌های مختلف با قیمت حداقل ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسند. البته یک کنسول باندل بازی Uncharted 3 با قیمت ۲۷۰ دلار نیز وجود دارد.
 
البته پیش‌بینی‌ها مایکل پکتر چندان اعتباری ندارند و بر اساس آمار و شواهد ارائه نشده‌اند و فقط یک پیش بینی شخصی به حساب می‌آیند اما با معرفی کنسول خانگی تازه سونی در ۲۰ فوریه، این اتفاق چندین دور از واقعیت نیست. البته کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری یا ۵۰ دلاری مورد بحث خواهد بود و به نظر نمی‌رسد سونی با کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت کنسول خود کنار بیاید.
 
سونی در تاریخ ۲۰ فوریه بزرگ‌ترین کنفرانس خبری چند سال اخیر خود را برگذار خواهد کرد و با توجه به شواهد و مدارک موجود این کنفرانس کاملا مربوط به پلی‌استیشن خانگی بعدی خواهد بود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. B@d boy:

    اگه اینجوری که شما می گویید باشه منم یکی بخرم ! اما قیمت اینجا با انچه که شما می گویید فرق دارد….

  2. نام شما...فریق:

    خدا کنه اینطور باشه میخوام یه دونه بخرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.