احتیاج به سلاح‌های کشتار جمعی نداریم، چون مردم پشتیبان انقلاب هستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“آیت‌الله نوری همدانی” گفت: ما احتیاج به سلاح‌های کشتار جمعی نداریم، چون مردم پشتیبان انقلاب هستند، ولی دشمنان نمی‌خواهند این را بفهمند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “آیت‌الله نوری همدانی” امروز در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر کشور به تبیین نقش انقلاب اسلامی ایران در اداره منطقه پرداختند.
 
وی با اشاره به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ادامه کار انبیاء و ائمه اطهار(ع) است و همان طور که پیامبران تحولاتی را در جامعه ایجاد کردند، این انقلاب هم که یک انقلاب دینی و منطبق با فطرت مردم است، منشاء تحولات عظیم در منطقه و دنیا شده است.
 
معظم‌له افزود: مردم به محض شنیدن صدای امام(ره) پشت سر ایشان ایستادند و خواهان اجرای احکام اسلامی در جامعه شدند.
 
آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به ارکان اصلی انقلاب اسلامی، افزود: اولین رکن انقلاب اسلامی ایران، دین مبین اسلام است که در گذشته به حاشیه رانده شده بود و دشمنان با تبلیغات خود، اسلام را یک دین منزوی، بدون ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار به مردم معرفی کرده بودند و سعی داشتند آن را دینی طرفدار سرمایه داران جلوه بدهند.
 
وی یادآور شد: اولین کار امام(ره) این بود که اسلام ناب را به متن جامعه آوردند و امروز نیز دشمنان از این مسئله می‌ترسند که حکومتی مانند حکومت ایران در کشورهای اسلامی ایجاد شود.
 
این مرجع تقلید با اشاره به قدرت عظیم مردم به عنوان دومین رکن انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: ما احتیاج به سلاح‌های کشتار جمعی نداریم، چون مردم پشتیبان انقلاب هستند، ولی دشمنان نمی‌خواهند این را بفهمند.
 
معظم‌له در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ساده‌زیستی و دوری از تجملات، گفت: امام راحل همواره تاکید داشتند که روحانیون باید مردمی و ساده ‌زیست باشند و اگر به دنبال دنیاطلبی و ریاست باشند، انقلاب از بین می‌رود.
 
آیت‌الله نوری همدانی در پایان ولایت فقیه را یکی دیگر از ارکان انقلاب دانسته و افزود: ولایت فقیه توانسته در این دریای پرتلاطم، انقلاب اسلامی را از خطرها به سلامت عبور بدهد و در مقابل تمام قدرت‌ها و استعمارگران بایستد.

منبع: حوزه نیوز

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.