احداث آبراهه زیرزمینی در بزرگراه نیایش

۰۵م آذر ،

در یک اقدام ابتکاری و به منظور جلوگیری از وقوع آب گرفتگی انجام شد:

در یک اقدام ابتکاری و به منظور هدایت و جمع آوری آبهای سطحی در هنگام بارندگی ، شهرداری منطقه ۳ اقدام به احداث آبراهه زیرزمینی در بزرگراه نیایش کرده است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۳ ، سید سعید رضا سخنی شهردار ناحیه یک این منطقه با اعلام این خبر افزود : با توجه به سرازیر شدن حجم قابل توجهی ازآبهای سطحی در مواقع بارندگی از بزرگراه نیایش و خیابان سئول به انهار خیابان ونک و عدم کشش این انهار ، واحد عمران این ناحیه اقدام به احداث یک آبراهه بزرگ زیرزمینی در این بزرگراه  کرده است . 
سخنی با تاکید بر اینکه این اقدام به منظور هدایت و جمع آوری آبها از سطح این ناحیه انجام شده است و تاثیر به سزایی در پیشگیری از آبگرفتگی به ویژه در خیابان ونک داشته است افزود:طول این آبراه زیرزمینی که در دو ضلع شمال و جنوب بزرگراه نیایش و به صورت کول گذاری انجام شده است بالغ بر  ۹۰۰ متراست که  این آبراه تا زیر  پل سئول امتداد یافته  و با سر ریز شدن به  انهار خیابان سئول به سمت جنوب سرازیر و کنترل و تقسیم می گردد. 
سخنی ادامه داد: تقسیم حجم بالای این آبها به انهار خیابان رشید یاسمی و میدان شیخ بهایی در ادامه مسیر از بروز هرگونه آبگرفتگی در خیابان ونک جلوگیری خواهد کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.