احداث تجهیز کارگاه امتداد بلوار استاد معین

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام شهردار منطقه ۹ تهران از تجهیز کارگاه احداث امتداد بلوار استاد معین و اتصال آن به خیابان ۳۰ متری جی در ضلع جنوب شرق پادگان جی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،غلامرضا احمدی بیدا خویدی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس قرار دادن با مهندسین مشاور، عملیات زیرسازی ادامه خیابان استاد معین درحال پیگیری بوده و شرایط لازم برای تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی فراهم شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه در راستای تسریع در فعالیت های عمرانی و استفاده بهینه از ظرفیت پیمانکار به مساحتی حدود یک هزار متر مربع در نیمه جنوبی پادگان جی تجهیز شده و بزودی عملیات اجرایی در قالب تخریب و گود برداری آغاز می گردد.

احمدی افزود: با اجرای عملیات ادامه خیابان استاد معین و اتصال آن به خیابان ۳۰ متری جی با گذر از پادگان جی به میزان قابل توجهی به شبکه معابر محدوده افزوده شده و این معبر شمالی-جنوبی در تمامی ابعاد برای منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای تقاطع غیر همسطح در خیابان آزادی و همچنین اتصال خیابان استاد معین به خیابان شهید اکبری و ادامه جنوب به خیابان آزادی و همچنین اتصال خیابان استاد معین به خیابان شهید اکبری و ادامه جنوب به خیابان استاد معین گفت: بر همین اساس خیابان استاد معین عملکرد بزرگراهی و فرا منطقه ای پیدا کرده و بعنوان یک محور مواصلاتی شمالی- جنوبی عمل می کند.
قائم مقام شهردار منطقه ۹ خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های تخلف در مجموعه پادگان، تاثیر چشمگیری در کاهش بار ترافیکی محدوده بوجود می آورد و بافت فرسوده و متراکم شهری را نیز با تحولی بزرگ رو به رو می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.