احداث دو بزرگراه‌ نیاز مهم منطقه خراسان رضوی

۱۸م دیماه ،

10-455.jpg

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث بزرگراه‌های رشتخوار- تربت حیدریه و خواف – قاین با توجه به عبور بارهای ترانزیتی و معدنی از این محورها از مهم‌ترین نیازهای منطقه است که جذب و تخصیص اعتبارات ملی برای این دو پروژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه خراسان، علیرضا محفوظی در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی و مسکن مهر شهرستان‌های رشتخوار و خواف گفت: شهرستان‌های مرزی استان خراسان رضوی با توجه به داشتن ویژگی‌هایی چون حساسیت بالای سیاسی، امنیتی و محروم ماندن از امکانات رفاهی در سنوات قبل، مورد توجه خاص وزارتخانه قرار دارد.

وی افزود: مورد توجه قرار گرفتن در مجموعه وزارتخانه از یک سو و پیگیری‌های مستمر فرمانداران و نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی از سوی دیگر سبب ایجاد روند مثبتی در جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌ها شده است.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی تصویب طرح بافت فرسوده شهر خواف را مورد توجه قرار داد و گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال احداث در این دو شهرستان، رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر و خودمالکان و پیگری اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار وزارت راه وشهرسازی در استان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.