احداث راهدارخانه سه منظوره در منطقه آبسرد دماوند

۳۰ آبان ،

با احداث راهدارخانه سه منظوره آبسرد، سه منطقه جابان، سربندان و سیدآباد در شهرستان دماوند تحت پوشش خدمات راهداری قرار می گیرند.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی بابشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، اکبر وطن دوست رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند با اعلام این مطلب گفت: این راهدارخانه سه منظوره شامل ساختمان اداری، آشیانه ماشین آلات و سوله نمک کنار پمپ بنزین آبسرد و درست وسط لاین های رفت و برگشت محور تهران- فیروزکوه در حال ساخت است.

وی با تصریح اینکه پیش از این در محدوده سیدآباد یک راهدارخانه وجود داشت که به صورت فصلی و تنها در زمستان فعال بود، گفت: منطقه سیدآباد، جابان و سربندان از بحرانی ترین و برف گیرترین مناطق در راهداری زمستانی شهرستان دماوند محسوب می شوند که نیاز به احداث این راهدارخانه سه منظوره کاملاً ملموس بود.

وطن دوست در پایان با اعلام پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه مذکور گفت: فونداسیون این راهدارخانه به صورت کامل اجرا شده، اسکلت فلزی نیز نصب گردیده و پیمانکار در حال حاضر در مرحله دیوار چینی است، همچنین پیمانکار موظف شده است تا پیش از فصل سرما سوله نمک را به اداره راه و ترابری شهرستان دماوند تحویل دهد./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.