احداث زیباترین باغ گل در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ناصحی افزود: مساحت این باغ گل در بوستان پلیس ۴۰۰۰ هزار متر مربع است و در آن از ۱۵۰ هزار گل در رنگهای بسیار متنوع و بیش از ۲۰  نوع و نژاد از قبیل پریوش، گازانیا، لوبلیا ،گوجه مینیاتوری، فلفل زینتی، آلیسوم، یگونیا، حسن یوسف، شمعدانی، میخک، فستوکا، گل سنگ، جعفری، اطلسی و… و ۲۰ حجم گل استفاده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شروع تابستان و اوقات فراغت خانواده ها این باغ به عنوان مکانی زیبا و آرام جهت خانواده های تهرانی تبدیل می شود.

 

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ با اشاره به بازپیرایی فضای سبز منطقه گفت: مشابه این باغ گل در فضاهایی کوچکتر و به صورت پراکنده در بوستانها، معابر و بزرگراههای منطقه از جمله بزرگراههای شهید زین الدین، صیاد شیرازی و امام علی (ع) و خیابانهای هنگام، بلوار پروین، پاسداران کاشته شده است تا شهروندان در فصل بهار و تابستان شاهد رویش گلهای بهاری زیبا و رنگارنگ با عطر و بوی دل انگیز باشند.

 

ناصحی در ادامه افزود: به منظور آشنایی بیشتر مردم به چگونگی تکثیر و تولید و نگهداری گلهای گوناگون در ایران، کارشناسان کلینیک گل گیاه منطقه اقدام به آموزش رایگان و پخش بروشور در منطقه کرده است.

 

پوشش گیاهی منحصر به فرد باغ گل بوستان پلیس را می توان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تهران نام برد و مطمئنا ظرفیت خوبی برای جذب مشتاقان و گردشگران مختلف خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.